6packpromise.

idag vaknade jag vid 09.00 och gjorde iordning lite frukost . därefter städade jag undan lite här hemma innan jag åkte ner till gymmet . med tanke på att jag inte varit full frisk har det blivit lite dåligt på träningsfronten och jag har spenderat alldeles för mycket tid i soffan istället för på gymmet, men det ska det blir ändring på nu ! började träningspasset med att springa 6 km och körde därefter styrka i rygg, ben och mage . har även laddat ner en fruktansvärt bra app som heter athlean-x, så nu jävlar har jag 8 veckor på mej att få magrutor . nu kör vi !

Kommentarer :

#1: läsare

adressen du skrivit stämmer inte på appen.
När man söker på den i appstore så får man ingen träff.

Svar: prova sök på 6 pack promise, så kommer den nog upp !
Mathilda

skriven

Kommentera inlägget här :