Friday .


(tog ingen bild på middagen igår utan visar istället en lunch jag åt för några dagar sen, provade "eriks ceasardressing" för första gången som var jättegod! rekommenderas starkt)
godmorgon !
idag är det lördag vilket innebär att jag äntligen får börja träna igen . 2 dagar sedan jag var hos kiropraktorn och knäckte nacken och 1 vecka sen jag fick smällen på huvudet . tänkte alltså åka ner till gymmet idag och börja med ett konditionspass så får vi se hur det går . igår jobbade jag från 11-14 och därefter pluggade jag lite teori . åt världens godaste middag bestående av LCHF-hamburgare, där jag bakade eget bröd och gjorde en egen dressing . fantastiskt gott blev det ! efter matchen åkte jag sedan ner till ishallen för att kolla på j20 som vann mot järfälla med 3-0 .

Kommentera inlägget här :