A new beginning.

att börja blogga igen efter en så lång frånvaro är så jäkla svårt.. man vet liksom inte vart man ska börja, vad man ska berätta och vad man helt enkelt ska låta bli att skriva om .
men eftersom jag just idag har absolut INGENTING att göra, så tänkte jag, varför inte försöka skriva ett inlägg åtminstonde ?
so here we go again .
det absolut första jag tänker på är att jag har tagit KÖRKORT . den 4:e oktober för att vara mer exakt, samma dag som linus fyllde 19 år (grattis i efterskott) och även på ingen mindre än kanelbullens dag - blev dock inga kanelbullar för min del . kändes fruktansvärt bra, efter att ha klarat uppkörningen på första försöket och teorin fick jag skriva 2 gånger . att köra bil helt själv känns dock fortfarande mysko . för att fira detta stora bravader gick vi ut och åt hela familjen på kött, kök & bar . mycket god mat och ett ställe som jag definitivt rekommenderar .
med det sagt, börjar jag genast fundera på vad mer ni kan ha gått miste om.. 
serien har satt igång, ÄNTLIGEN, och vi har "redan" spelat 3 matcher . två vinster, en förlust . och för er som är lika hockeytokiga som mej så kan ni nu följa vårat lag på facebook, bara att klicka här
förutom det kommer jag helt ärligt inte på något annat spännande som har hänt . vardagen flyter på ganska bra . ibland går tiden kanske lite för långsamt, ibland lite för snabbt . söker jobb som bara den ihopp om att få något mer fast, tränar, äter massa mat (har förövrigt slutat med LCHF), spenderar en jäkla massa tid i ishallen osv. 
det var nog allt och nu gott folk, nu är jag tillbaka ! 

Kommentarer :

#1: Frida

Hej :) kolla gärna in min blogg för att få inspiration om träning och kost! fridalundgrens.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :