sweet nothing.

den här dagen har varit helt värdelös . blir så arg och trött på mej själv . att jag alltid ska lyckas göra illa mej på något vänster, olycksfågel är vad jag är eller bara fruktansvärt klantig .
gick alltså upp med tuppen imorse för att skjutsa mamma till jobbet och sedan åka vidare till gymmet . cyklar lite som uppvärmning och börjar sedan med benböj . kör ett set och det känns bra . kände mej stark . så la då på ytterligare några kilon, såklart . men vad händer då ? det hugger till i hela ryggen och det gör så ont att jag knappt kan lägga tillbaka stången . om jag mot förmodan någonsin skulle bli knivhyggen i ryggen så kan jag inbilla mej att den känslan och känslan jag hade imorse är så likt man kan komma . det strålade till i hela ryggen och jag hade fan till och med svårt att andas . så det var den dagen . allt var förstört . hela dagens planering gick åt pipsvängen . så spenderade alltså dagen framför tv:n istället . kändes helt meningslöst . kände mej fet också för den delen . jävla onsdag, dra åt helvete .

Kommentera inlägget här :