this is my moment.

nu är jag (äntligen) tillbaka, efter att ha åkt totalt 90 mil fram och tillbaka till örnsköldsvik . på fredag morgon begav vi oss alltså i 3 minibussar + ett släp upp mot världens mysigaste stad för att spela hockey mot de bästa lagen i sverige . resan dit var lite långsökt men efter 6 timmar så var vi framme . första matchen spelades mot piteå som dessvärre blev en förlust . dagen efter gick vi upp redan klockan 06.00 för att spela den första matchen mot björklöven som slutade oavgjort . under helgen fick vi bland annat möta finlands och sveriges mästarinnor vilket var otroligt kul och en riktig utmaning ! spelet gick så mycket snabbare och de utnyttjade varje misstag vi gjorde . jag trivdes annars som fisken i vattnet då vi spelade, åt frukost och till och med sov i fjällräven center och jag ständigt fick se det fina modo-märket . med mej hem på söndagen så hade jag sedan flertalet blåmärken, ont i hela kroppen, hjärnskakning och lite erfarenhet rikare . men vad gör det när jag hade en fantastiskt bra helg med almtunas damlag .

Kommentera inlägget här :