The grey concept.

god förmiddag .
imorse snöade det äntligen ! dock enligt alla tweets och uppdateringar på instagram så snöade det tydligen igårkväll också, men eftersom jag aldrig såg det, så räknas det inte . idag sov jag ända till 10 och jag kan inte direkt säga att jag sov speciellt bra . vred och vände på mej hela tiden . så var med andra ord inte ett dugg pigg när jag vaknade, trots min sovmorgon ! klockan 12 åkte jag sedan till ishallen för att träffa rebecca och åka lite på allmänhetensåkning, övade avslut och har nu ont i axeln efter alla slagskott . kom hem alldeles nyss och har städat undan lite här hemma . 
bilden ovan är från H&M:s "The grey concept" kollektion som släpps den 1 november . jag som alltid bär mej i mörka kläder tycker att denna kollektion är helt perfekt ! 

Kommentera inlägget här :