valborg 2010

kvalborg, valborg, finalborg, tröttborg.. alla dessa olika "borgar" har nu lidit mot sitt slut . och det går inte säga något annat än att valborg firas bäst i uppsala .
helt galet vad mycket folk och vilken stämning det är !

min valborg var iallafall helt lyckad..
..och jag spenderade dagen med ett par helt fantastiska tjejor .
vi började med att träffas i luthagen i emmas lägenhet där det blev att fixa till sej och musik på högsta volym . vi åkte sedan in till stan, dansade loss på ekonomikum, träffade massa folk, var i stadsparken och åkte sedan hem till luthagen igen för att vila fötterna .
till middag serverades det grillad fläskfilé a la mathilda och frida tillsammans med klyftpotatis och bearniesås . mumma !
sedan var det bara att tagga till inför kvällen !
vi åkte först till framfickan där stämningen inte var som förväntat så därför åkte jag och emma vidare till sunnersta hemma hos aronsson .
där var det en massa trevliga prickar och vi hade det super trevligt .
vid 5 tiden blev det till att försöka sova men eftersom jag och ludde inte fick dom bästa sovplatserna (två fåtöljer?) blev det inte mycket sömn .
vaknade 2 timmar senare av att det var dags att börja städa .
folket började försvinna en efter en och efter ytterligare lite sömn var det bara jag, martin, emma, ludde och victor kvar .
klockan 16.00 åkte vi in till stan och jag följde med ludde hem .
där blev det hockeytittande och en tupplur . har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv !
men det var det värt .

bilder kommer..

Kommentera inlägget här :