mathilda goes all natural

vädret var på topp redan från start och det var en utav anledningarna till mina beslut som jag tog på morgonkvisten . idag så skulle omvärlden få åskåda en mathilda utan smink och nu pratar vi foundation och sånt . jag är inte den första som skippar det . men med tanke på det fina vädret så körde jag utan .
för vill man bli brun måste man göra en del uppoffringar ?
och apropå det så blev det även shorts för min del . ett par kritvita ben anlände därför till skolan imorse . men samma sak där - vill man bli brun måste man börja någonstans ?

och förresten.. så är det väl helt normalt att vara vit nu ? benen och resten utav kroppen har ju ändå varit instängd hela vintern . så om man är jättebrun så är det ganska onormalt, om man inte varit utomlands då .
säger jag och försöker intala mej själv att det är jag som är normal..

BILDLÖST OCH TRÅKIGT INLÄGG .

Kommentera inlägget här :