the more you do, the more you succeed .

nu har jag precis kommit hem från träningen och så insåg att jag faktiskt har lärt mej något nytt .
i alla mina 16 år har jag aldrig.. aldrig kunnat göra en fläta på mej själv och absolut inte en inbakad fläta eller liknande .
och så i tisdags fick jag för mej en knasig idé att varför inte prova göra en inbakad fläta vid luggen ? egentligen en helt omöjlig utmaning för mej själv .
men så vips ! så funkade det . efter ett försök .
 så nu är jag galet stolt och bara måste visa .



sådär nu när jag har bjudit några grymt fina bilder på mej så kan jag ju lika gärna bjuda på en saftig nyhet också - pillan har nu fått en lillasyster . grattiiiiis !
vilket hände under träningen..
något som också hände under träningen var att jag fick reda på att jag tydligen har fina handleder . wiiho !

Kommentera inlägget här :