you're out of my life .

torsdagsmorgonen var en vidrig sådan . vaknade upp med en förfärlig huvudvärk som sedan släppte under dagen - tack och lov .
dagen till ära åkte mamma jag och melvin ut till stockholm för att första äta lunch på heron city och sedan åka vidare till tumbas ishall för att kolla på markus .

natten till fredagen var ungefär lika vidrig om inte värre . kunde inte sova på grund av att det var cirka 700 grader varmt i mitt rum och när jag äntligen lyckas hitta ett kallt område i sängen och är påväg att få min skönhetssömn kommer en myggjävel och börjar surra i örat på mej . dock var jag för trött att tända lampan och gå på myggjakt mitt i natten så jag somnade väl tillslut.. tur det !

idag har jag jobbat som en gnu ute på tomten . poolen är äntligen klar men allt runt omkring ser förjävligt ut . efter 2 timmars jobb passade jag på att lägga mej i poolen och njuta ett litet tag . skönt !



Kommentarer :

#1: Jullsaaan

Poolparty???:D

skriven

Kommentera inlägget här :