Jag började med ingenting och har fortfarande kvar det mesta.

tjena !

nu sitter jag här på plaza hotel i new york och har det allmänt bra . jag har precis varit och hälsat på min bästa kompis tom cruise, vi tog som vanligt en fika på waynes coffee och gick sedan en liten promenad i central park . snart hade jag tänkt att ta mej iväg med mina andra kompisar, cameron diaz, kate hudson, tom hanks, brad pitt och angelina jolie, till times square . antar att det blir den vita limousinen som vanligt .
det var väl allt för nu !


... nej inte direkt .
om vi ska vara ärliga så sitter jag här på gothia towers med min bästa kompis nadine . vi har absolut ingenting för oss utan vi har precis kommit hem från ishallen där vi spenderar ungefär hela våra dagar !
det har gått bra för boysen, dom har vunnit alla matcher men spelade nu mot hanhals (ett göteborgslag) då dom spelade oavgjort tack vare domarjäveln som helt klart hade tagit deras parti pågrund av tränarjäveln !
men nu ska vi inte vara sånna.. inte domarns fel, han var ju faktiskt rätt så ung.. men tränaren !
om man inte kan behärska sitt temperament då ska man inte bli tränare, enligt mej .
det var väl allt för nu !

ciaaaao så länge !

DAGENS LÅT:

Kommentera inlägget här :