det handlar inte om hur du har det. det handlar om hur du tar det.

sådär ja . i'm aliveeeee !

i helgen så var jag borta båda dagarna, det vill säga lördag och söndag, åkte ju som sagt till eskilstuna och norrköping med laget . och vi hade det faktiskt galet kul .
vi åkte i små minibussar och började vårat lilla äventyr på lördagen i eskilstuna . vi spelade en usel första period men efter lite skäll från tränaren så lyckades vi skärpa oss och spelade sedan en hyffsad andra och tredje period . dock så förlorade vi som vanligt.. men några måste ju förlora också ? och vi tar mer än gärna på oss det ansvaret att ta den placeringen . inte för att vi skulle bli arga ifall vi lyckades vinna en match . inte alls .

när vi hade joggat ner och strechat åkte vi direkt vidare till norrköping där vi checkade in på scandic hotel .
gudomliga sängar och hotellfrukost väntade och på morgonen fortsatte vi sedan till himmelstalundshallen .
match mot peking pumas (fult namn.. visst ?) och för mej gick det inget vidare . fick en skena i ljumsken . aj ? men jag är en hårding så självklart fortsatte jag spela .
och gissa vad.. ?
vi förlorade igen .
men snart vinner vi, jag känner det !



Kommentarer :

#1: tjugotre

du är min mamma, och jag & emma borde bli fotomodeller!

skriven

Kommentera inlägget här :