22.27

idag blir det ingen uppdatering.. men se där ! det blir det visst, ett litet kort inlägg får det bli .

förutom det vanliga, så har det väl inte hänt så mycket annat roligt . först skola sen träning . skoldagen gick rätt så snabbt ändå, vilket var skönt . morgondagen kommer däremot vara fullproppad med massa olika lektioner, jag blir trött redan nu .

men haha, vad dum jag är ! jag var ju faktiskt med linnea efter skolan, det hade jag glömt.. och vi har det ju alltid lika bra . och istället för att baka kladdkaka som nästan är en liten tradition så provade vi på något nytt . vi tog frysta hallon och smälte det tillsammans med socker så det blev som en sås och sedan hade vanlijglass till det . mumsigt !



nu ligger jag och försöker plugga på lite på romarriket, vilket inte går så bra . min hjärna orkar inte greppa allt det där med plebejer, hannibal, gracchus och allt vad dom heter..

nu ska jag sova, för imorgon är det tidig träning som gäller !

Kommentera inlägget här :