flashbacks

studiedag idag då .
riktigt skönt att kunna sova ut och sen bara vara hemma . för det är faktiskt det ända jag har gjort idag, sovit och varit hemma .
så designen har blivit lite bättre, men den är fortfarande inte klar . orkar inte fixa det nu faktiskt, så det får se ut såhär tills jag orkar ta tag i det helt och hållet.

just nu sitter jag iallafall framför tv:n och kollar på outside the lines . sakna !
jag saknar allt som har med vaksalatiden att göra men främst showen såklart . den var så himla bra, nej.. vi var så himla bra . jag skulle bara vilja göra om allting igen .

haha:

jens: ska vi köra agge ?
august: det tycker jag !
jens: jaa..
august: plats på scen då, 9D, dom ska dansa en hees.. alltså heas dans som hon har koreograferat .
jens: alltså deras danslärare alltså
august: ja.. det är.. ja..
jens: nu kör vi !
august: ja, nu kör vi !

august: så.. sista gången 9D är på scen..
jens: mm..
august: så ge dom en tung applåd !
jens: mm..




Kommentera inlägget här :