n o v e m b e r

och så var det 1 november idag då .
under november så känns det som att det kommer hända riktigt mycket ! känns som att jag har planerat vad jag ska göra varje dag under hela månaden . och det kanske resulterar till att det blir en rolig och snabb månad ? det får vi hoppas på .

3/11 - genrep coppelia baletten
på tisdag så ska vi dansare åka till stockholm igen för att kolla på balett . förra gången så kollade vi endast på när dom tränade men nu ska vi få se ett genrep . det ska faktiskt bli jättekul för dom är ju så fantastiskt duktiga !

4/11 - prov i samhällskunskap
liberalism, politik, ideologier, partier, riksdag.. ingenting som intresserar mej ärligt talat . och jag som tog hem böckerna över lovet för att jag skulle vara duktig och plugga så jag kände mej redo och kunde prestera bra . är jag redo ? nej .

5/11 - sminklektion
ja på torsdag efter skolan ska jag till make up store och få en sminklektion . fick ett presentkort av mamma i julklapp så nu ska den äntligen användas . jag kommer att få välja mellan vardags sminkning eller kvälls sminkning och därefter kommer jag att få välja valfria produkter för 500:-
awesome !

11/11 - matteprov del 1
hoppas att det går bra.. hoppas hoppas !

12/11 - matteprov del 2

13-15/11 - resa till gotland
jag har inte bestämt mej än om jag ska följa med.. men den 13:e november ska vi iallafall åka till gotland med tjejlaget och lira en match mot sudret . kommer antagligen bli min första match då och jag kommer vara riktigt nervös ! önska mej lycka till .

19/11 - new moon förhandsvisning
nu har jag hållit på det riktigt länge och ni kan inte förstå hur mycket jag längtar ! jag, paulina och linnea ska nämligen på förhandsvisningen på new moon, alltså dagen innan premiären . det ska bli så grymt ! dom kommer att börja visa twilight klockan 21.00 och sen kommer new moon visas direkt efter . kommer komma hem runt 2 på natten så kommer vara helt slut i skolan dagen efter, men det är det värt .

27/11 - kickoff med tjejlaget & alvas födelsedag
idag så fyller alva år, 17 närmare bestämt . helt sjukt vad tiden går snabbt ! jag önskar henne redan nu en underbar födelsedag . sen så ska jag också på kickoff med tjejlaget, det lutar mot en god middag på alexander och därefter lasergame . härligt !

28/11 - dop
och nu var det nästan slut på november.. idag så ska jag på dop . rebeckas lillasyster ska döpa sej i danmarks kyrka ? tror jag det var om jag inte minns helt fel . det ska bli kul att träffa familjen emanuelsson igen .

Kommentarer :

#1: Jullsaan<3

ÅÅ..avundsjuk!! jag har gjort sån där make up store grej de e hur kul som helst=) jag tycker du ska ta vardagssminkning för de är de man använder mest hihii...;)

skriven

Kommentera inlägget här :