all the lights are shining så brightly everywhere

nu har jag nyligen kommit hem från stenhagen .
hockeylaget håller på att samla in pengar så vi skulle dela ut flyers . hälften var i gottsunda och jag, nadde och rikard fick vara i stenhagen . det ända problemet var att vi skulle dela ut vid sophus.. ja du läste rätt, sophus
och med tanke på vädret och doften så var det väl inte sådär jättekul.. sen var det helt dött ute ! under dom 2 timmarna som vi satt där ute så gav vi ut 3 st ? haha, helt misslyckat .
vi kanske inte var så jätte engagerade heller då vi satt i ett trapphus istället för att värma oss, men det är en annan femma .

innan det så var jag och mamma till skopunkten igen och jag kom hem med ett par skor till !
fick dom här för endast 100:- 



därefter så åkte vi till stadium för att prova lite hockeyutrustning .
nu har jag precis varit jätteduktig och städat mitt rum från topp till tå för det är ju faktiskt första advent . så nu är julmysfaktorn på 100 . älskar julen !
dock så känns det som att det kommer bli svårt att slå den förra julen..

Kommentarer :

#1: Pau

Jag har också städat mitt rum idag och gjort två misslyckade videosar!! HAHA :P



Snyyggggga skoor

skriven

Kommentera inlägget här :