23.12

måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag . återigen slutet på en vecka .
 
den här veckan har innehållit mycket värme, mycket bad, mycket kompisar och många olika tankar som svävat omkring inne i min skalle . tragedier har hänt, människor har blivit chockade och solbrända . en stor "musikikon" har dött och man börjar få massa myggbett .
idag har jag iallafall varit ut till storvreta . idag kunde jag dock inte bada och sola som jag har gjort nu 6 dagar i rad eftersom min rygg ser ut som ett plommon . så jag har fått suttit i skuggan och läst .
läste michael jacksons bok "moonwalk", riktigt bra och intressant faktiskt .
kvällen spenderades iallafall med linnea . och den blev toppen !
först kollade vi på the proposal, sjukt bra film så den rekommenderar jag starkt .
därefter satt vi och prata lite vid fyrisån . vi köpte glass och vandrade sedan runt i staden .
gud vad jag är glad att hon finns !





puss !

Kommentarer :

#1: Pau

Underbar bild!

skriven

Kommentera inlägget här :