18.48

här sitter jag ute på altanen hemma hos familjen sundbom och kollar på när dom andra spelar poker .
åkte nämligen ut efter att jag gjorde all in . men vadå ? jag förlorade ju iallafall med värdighet .

igår så blev det inget bloggande för mej heller för hela dagen spenderades på fyrishov och sedan åkte vi hem till familjen S . där åt vid god mat och kollade på fotbollen . JAG kollade på fotboll . det borde jag få en applåd för . tyvärr så förlorade sverige och jag tyckte riktigt synd om han som missade den sista straffen.. han.. vad hette han.. öhm.. guillermo molins !

men idag så har jag iallafall varit på fjällnora hela dagen . mycket bättre än att vara på fyrishov i äckligt klor .
så där har jag solat, badat, spelat minigolf och ätit glass !
mysigt .
något som inte var lika mysigt var att vi hittade naken-badet . ingen vacker syn ! det var det värsta jag sett.. jag menar alla gick där som djur, helt nakna, och låtsades som ingenting ?!
juste ! sen träffade jag massa från parallellklassen, jens, lovén, tim och årehed . kul !

hörs senare !
puss

Kommentarer :

#1: Anonym

hihi ha du måste se:P, ! kan ju kolla som sagt någon gång:D

skriven
#2: Pau

Hahaha

jag håller med om att fjällnora e mkt bättre än FYRISHOV!

Blää...klor e inte fräscht!

skriven

Kommentera inlägget här :