3 juli

igår blev det inget inlägg för att jag hade helt enkelt fullt upp hela dagen .
men jag igår åkte jag iallafall till stockolm, eller för att vara lite mer exakt så åkte vi till tumba där vi kollade på när markus tränade . SHI .
innan vi åkte till själva ishallen stannade vi på heroncity . hade inte planerat att köpa något men jag fick iallafall ett par mjukisbyxor från mamma . hur fina som helst ! älskar dom .
efter att vi kikat runt lite gick vi till "mat-våningen" typ det skulle jag kallat det iallafall . dom som har varit där vet ju hur det ser ut . men det är iallafall fullt med massa olika affärer med grekisk mat, thai mat, kebab, pizza hut och mc donalds tex.
så det var riktigt gott !
därefter åkte vi till ishallen .
när vi sedan var på väg hem så fastnade vi i stockholms trafiken . förvånande ? nej .
vi stod i en kö i 45 minuter . det var för att det hade skett en olycka . en bild låg på taket och den andra var helt mosad . scary .
på kvällen var jag ute med amanda och sen sov jag över hos henne . behöver väl inte säga mer än så, mysigt var det !



idag vaknade jag alltså upp bredvid amanda och med 100 fler myggbett än jag hade dagen innan . JÄVLA MYGGJÄVLAR ! så här mycket mygg har vi seriöst aldrig haft i uppsala .
vi kollade på film, cyklade iväg till gränby och sen har vi gjort ett hemma-spa . underbart !
nu ska vi snart cykla ut och dela ut reklam . hörs !

Kommentarer :

#1: julia

ÅÅ..kärlek till Canda byxor<3<3

skriven
#2: hellström

haha vi är sjuka <3

skriven

Kommentera inlägget här :