22.13

den här dagen har gått ruskigt snabbt  ! den bara flög iväg .

idag har jag iallafall varit på läger då . och jag måste ju bara säga det (som jag säger varje dag när jag kommer hem från lägret) att jennifer, våran nya tränare, har ju VÄRLDENS SÖTASTE BEBIS ! aurora heter hon och hon är typiskt en sån där pampers-bebis om man nu kan kalla henne det.. men hon skulle iallafall vara perfekt för reklam .
men träningen har iallafall gått bra idag . hurra !

efter träningen så förenades det gamla gänget . jag måste säga att jag har saknat er grymt mycket ! och jag snackar såklart om alva, julia och klara . vi åt mellanmål och sedan gjorde vi det vi tjejer är bäst på.. nej inte shoppa utan såklart girltalk .

när flickorna hade åkt hem åkte jag vidare och klippte mej . ÄNTLIGEN säger jag bara . bort med alla äckliga små toppar .

kvällen spenderades framför tv:n med mamma då killarna är borta . skönt ! vi åt thai-mat och kollade på desperate housewives, kan det bli mer perfekt ?


haha jag hittade en gammal bild .

Kommentarer :

#1: alessandro

söt ju :)

skriven

Kommentera inlägget här :