jag är så glad !

ännu en ny underbar dag !
man blir så otroligt glad när det är sånt vacker väder.. !
jag kom och tänka på det idag, att jag faktiskt är så himla lycklig just nu.. just idag . förhoppningsvis imorgon också och kanske några dagar framöver med .

1. det underbara vädret är ju helt sjukt skönt ! nu är det liksom vår på riktigtriktigtriktigt . fruktståndet, blommorna och café on wheels har liksom kommit till vaksalatorg och är det vår ! sen när man har kjol på sej och känner att man inte fryser utan det är bara skönt när det fläktar mot benen .
2. jag hatar ingen just nu.. ! okej då låter det som att jag vanligtivs brukar gå runt och hata flera personer hela tiden, men så är det inte . utan det är bara det att.. ja.. jag hatar ingen just nu av hela mitt hjärta ! jag kanske stör mej på många personer och tycker att dom är dumma i huvudet . men jag hatar dom inte.. och jag bryr mej inte . och det är skönt ! för tro mej det är jobbigt att tycka illa om någon .
3. OM 1 DAG ÄR DET PÅSKLOV !
4. biologiprovet är avklarat och det gick faktiskt helt okej .
5. om en timme ska jag träffa amanda och vi ska gå på en powerwalk . love it and love her !

mitt aprilskämt igår var också rätt så lyckat ! alla gick på det.. förutom august som hade huvudet på skaft och fattade det direkt . hette "USA 5/4 (: <3" på msn.. och alla trodde på det ! men tyvärr så var det ju bara ett aprilskämt..


pusshej så länge !

Kommentera inlägget här :