tisdagen den 21, sjukt skön dag ! <3

den här dagen har varit.. WONDERFUL ! och jag menar det,
jo förstår ni.. det började med att jag skrapade en trisslott i morse, och vann 10 000 kronor !
nej okej, för bra för att vara sant.. min riktiga tisdag började med att jag och nathalie var så snälla och joinade rickard till hemkunskapen . för egentligen så brukar vi åka buss, haha lata som vi är.. men idag så gick vi alltså . hemkunskapen sög, som vanligt . men sen hade vi då spanska som.. okej kanske inte heller var sådär jättekul . det fortsatte med lunch och det var typ äckel vårrullar så jag och linnea åt inte . men ni ska inte tro att vi inte åt nått alls, nej för supersnälla ludde bjöd oss på lunch :D<3 taack ! vilket räddade min dag för att inte gå runt och svälta ihjäl .
sedan hade vi då engelska ! uuuusch, säger jag bara . vi hade läsförståelse.. det gick sämst ! jag hann inte ens göra klart den, så jag vill nog inte ens se vad jag får på den . efter det hade jag utvecklingssamtal -perfekt timing, för det innbar att jag missade halva musiken- och jaa, helt lyckat utvecklingssamtal ? inget speciellt sådär .
sedan hade jag musik en liten stund och därefter matte .
det är fan läskigt att gå på våran skolan nu . jag menar.. okej, det är svårt att förklara men, ja..
efter skolan fixade jag prao-papper och mötte linnéa på stan . och nu har vi äntligen fixat prao ! det blev v. 49 på PANINI -me love- och sen v. 50 på ofvandahls .
okej, den här dagen kanske inte lät så 'wonderful' men jag lovar, den var det .
men nu är det sängen som gäller .
gonatt alla.. smurfar ! <3

Kommentarer :

#1: Pauue

Älskar smurfar...:D

skriven

Kommentera inlägget här :