studentklänning .

91 dagar, nittioen dagar kvar tills studenten . helt sjukt !!
har iallafall bestämt mej för att jag den här gången ska vara ute i tid, med klänning, skor och hela paketet .
har annars en tendens att jämt vara ute i sista minuten, vilket aldrig slutar speciellt bra .
började få lite smått panik när jag sedan såg alla dessa facebook statusar om att studentklänningen är fixad .
är faktiskt lite besviken över hur dåligt utbud alla affärer har angående studentklänningar .
jag menar man har ju faktiskt något att begränsa sej efter, man måste ju ha just en vit klänning .
och eftersom jag tror det är fler än jag som faktiskt vill vara ute i god tid så köper man ju sin klänning typ nu .
nåväl så är jag lite smått kär i den här klänningen från nelly . har klickat hem den för att se om den sitter lika fint som på modellen vilket den knappast lär göra..

Kommentera inlägget här :