världens bästa sommarjobb .

den första veckan på alnäs har varit alldeles underbar . dock är det en dag kvar innan veckan officiellt är slut men eftersom det är midsommar imorgon blir det lite av en dag då man mest gör allt och ingenting . denna vecka har jag då jobbat på pyssel med sandra och markus . vi hade 21 fantastiskt fina barn och som jag nämnde tidigare så har jag haft det superbra . vädret har även varit skapligt fint så vi har därför varit ute en del ! kan samtidigt passa på att klämma in att anledningen till den dåliga uppdateringen är på grund utav att jag jobbat . har varit alldeles slut när jag kommit hem och har så gott som direkt hoppat ner i säng . idag efter jobbet stannade jag dock kvar ett tag med samer och robert och spelade några omgångar tennis . ingen höjdare på det egentligen, men övning ger färdighet så att säga . efter det blev det även lite basket, där placerade jag mej däremot på åskådarplats då fötterna fått tagit en del stryk av de fantastiskt dåliga skorna jag valde att sätta på mej .