somebody that i used to know .

jag har blivit en person jag inte längre vill vara . jag känner inte igen mej själv . varken på insidan eller på utsidan . hur kan man ha blivit en person man inte är stolt över att se i spegeln utan att ens märka det själv ? istället för att börja fundera över svaret tänker jag ta mej i kragen och göra något åt det . jag tänker se positivt på att jag tagit studenten, för då har jag all tid i världen att finna mej själv och göra det som krävs för att jag ska må bra . jag har givit mej själv små löften som jag strävar efter att uppnå .
så nu har det slagit mej: att livet verkligen är det som händer mitt framför mej medan jag är för upptagen med att göra upp andra planer. om det nu finns något startskott för när livet börjar så borde jag ha missat det hur många gånger som helst .
men vet ni vad det fina är ? att idag började mitt liv, det startade idag !

Kommentarer :

#1: Julia Lemon

Bloggdesign? :) Klicka här: http://julialemon.nu/2012/june/bestall-bloggdesign-sa-gar-du-tillvaga.html



Hoppas du haft/får en bra tisdag!

skriven

Kommentera inlägget här :