7:e maj .

(inlägget publicerades aldrig)
mitt liv den senaste tiden har bokstavligt talat varit som en berg- och dalbana . i början på den här veckan mådde jag toppen, livet lekte rent ut sagt och det kändes som att det praktiskt taget var omöjligt att få mej ur banan . anledningarna till att denna otroligt entusiastiska och glädjefyllda sidan av mej själv blommade ut just i början på veckan var ganska många .
  • jag lyckades få ett VG på mitt redovisnings och beskattningsprov vilket innebar att jag klarade kursen .
  • jag fick fullpott på excelprovet och VG på finansiering och kalkyleringsprovet
  • jag lyckades få 3 biljetter till ryssland - sverige för endast 395:- styck så planeringen med två underbara vänner till stockholm var i full gång !
  • VG i matte C - klappat och klart
  • jag lyckades strukturera upp min ekonomi och klickade hem ett par jeffrey campbell skor .
  • dagarna till turkiet och studenten minskade för var dag som gick
men sedan gick det ju alltså utför..
  • jag fick IG på mitt prov i internationell ekonomi vilket resulterade till IG i hela kursen
  • lärarna fick tuppjuck och gav oss 10000000 uppgifter
  • 2 restuppgifter i naturkunskapen = NO LIFE
  • jeffrey campbell skorna var för stora och jag fick därför skicka tillbaka dom
  • känner mej inte alls kreativ och har ingen aning om vad jag ska vara på alla skivor!?

Kommentera inlägget här :