love the results .

igår blev det två träningspass för min del . på morgonen åkte jag och alva till kraftkällan och körde bodycombat . lika svettigt och jobbigt som vanligt, men ett skönt sätt att vakna upp på iallafall . om jag däremot hade vetat hur hårt det skulle bli på kvällen, hade jag dock såhär i efterhand inte tränat på morgonen också . dagen gick sedan så gott om ut på att vänta inför kvällens träning som skulle ske i röbo och jag visste att det var backträning som stod på tur . regnet öste ner och jag kunde inte vara mer otaggad, faktiskt . det var sjukt jobbigt och jag trodde ett flertal gånger att de skulle bli tvungna att återkalla ambulans men jag klarade mej igenom hela passet utan att dö - skönt ! när jag kom hem var markus och jag ensamma hemma och det slutade med onlinepizza.se och hemkörning trots att vi har två pizzerior inom loppet på 800 meter . därefter blev det film och summerburst på svt2 .