övernattning

(var dålig på att ta kort under kvällen så blir endast två bilder på samer, akib, alan och kango..)
i fredags var det sista dagen på alnäs för min del, iallafall för ett tag . ska jobba igen den sista veckan så har några veckors sommarlov nu . efter jobbet bar det av hem för att snabbt äta middag och packa iordning sovgrejor inför kvällens övernattning på alnäs med alla ledare . kvällen inleddes snabbt med den första skräckfilmen - the woman in black . de som känner mej vet att jag inte är speciellt förtjust i skräckfilmer, reagerar för minsta lilla ljud och sitter i stort sätt med en kudde i famnen under hela filmen . för att enkelt och smidigt kunna göra en barnförbjuden film till en någorlunda barntillåtet film, om ni förstår vad jag menar .
när filmen var slut satte de genast igång nästa film - mirrors . en film jag egentligen inte alls ville se då jag redan har otroligt svårt för att kolla i speglar, fönster etc. när det är mörkt ute . överlevde dock förvånansvärt nog den också . efter skräckfilmerna blev det nattbad, lite fifa, berättelser utöver det vanliga, en vistelse på mcdonalds, ytterligare en film och jag somnade någon gång kring halv 6 på morgonen .
hade en otroligt bra kväll med ett par underbara människor !
 

Kommentera inlägget här :