leave no doubt.

är nu hemkommen från en veckas hockeyläger i stockholm .
vaknade imorse och det kändes som att jag blivit påkörd av en lastbil, hela min kropp är HELT slut ! men gud så roligt det var . veckan var helt klart över förväntan och trots 11 ispass på 5 dagar så vill jag inget annat än att gå på is igen . tiden har gått otroligt fort och den här veckan har bara rusat förbi . hamnade i en grupp där två tredjedelar bestod av norrbaggar . min norska sattes därmed på prov och jag kan konstatera att jag är helt värdelös på språk i allmänhet . om jag knappt förstår vårat grannland hur fan ska jag då klara mej runt om i världen ? hur som helst så önskar jag att lägret kunde hålla på minst en vecka till - ja, så kul var det . har aldrig varit med om så kreativa och variationsrika träningar förut !

Kommentera inlägget här :