can you count the stars where you are ?

tiden går alldeles för fort (som vanligt) och det återstår endast 4 dagar av detta underbara lov .
jag har lyckats vänt på mitt dygn totalt och trots att klockan snart börjar närma sej midnatt är jag inte det minsta trött . men så blir det när man är uppe hela nätterna för att kolla på junior vm . dock är det värt varenda minut ! finns absolut ingenting som är bättre än det . finalen gick inatt mot ryssland, för er som går emot naturens lagar och uppenbarligen inte är trogna svenska medborgare . sjukaste matchen jag någonsin sett och det slutade med en guld-medalj för juniorkronorna .
har även hunnit med lite kvalitétstid med min saknade vän erik . vi tog en fika på storken och pratade om allt möjligt .
idag har jag hunnit övningskört en del, kollat på almtunas match emot leksand och sedan haft my som sällskap . vi åt tacos och hyrde en film, source code . en lite bättre fredagskväll helt enkelt !

Kommentera inlägget här :