a game of shadow .

nu var det längesen igen, behöver jag ens börja inlägget så ? ni få som är trogna läsare vet ju redan och ni som bara råkat klicka er in på just detta inlägg bryr er ju inte, men iallafall här är jag .

vaknade nyss . otroligt skönt att äntligen få en sovmorgon efter en låååång vecka i skolan . fast egentligen var tanken att jag skulle gå upp kring 8 även idag.. men där ändrades planerna snabbt efter att mamma och pappa kom in i bilden . skulle egentligen spelat match men nu när jag har ont i foten var det ingen bra idé tydligen . "måste tänka på mej själv och prioritera mina träningar", hur gör man det ?
när vi ändå är inne på ämnet hockey så kan jag glädeligen meddela att vi är klara för allettan (eller damettan som det tydligen hette) hur fett är inte det ?! ska bli så jävla kul .
igår var det fredag och då spenderade jag min kväll med två härliga tjejer, ida och my . vi var först iväg och kikade på matchen almtuna - sundsvall och sedan ner och kollade på bio . sherlock holmes fick det bli och den var otroligt bra . 

Kommentarer :

#1: Pau

DEN E SÅ JÄVLA BRA!!!

skriven

Kommentera inlägget här :