when i held ya .

lovet tog slut lika fort som det började .
vet inte riktigt vad jag menar med det, men skolan började idag igen och enligt mej var sportlovet alldeles för kort . med tanke på att jag har varit sjuk större delen av lovet och inte kunnat göra allt jag velat så röstar jag för en vecka till ! men vem bryr sej om vad jag tycker ?
under lovet har det iallafall väldigt mycket hockey . resor hit, resor dit, sundsvall och södertälje har stått för motståndet . två förluster dessvärre och sista matchen kollapsade jag helt . är inte en sån person som prioriterar min hälsa före min idrott, idiotiskt ibland med tanke på att jag just nu ligger hemma istället för att vara i skolan .
medan mina kära klasskamrater alltså sitter och suger i sej lärorik information så ligger jag nu i soffan med en kopp chai te och tittar på top model .
suuuuuuuug .

Kommentera inlägget här :