saturday .


för att inte göra det förra inlägget alldeles för långt och tråkigt fortsätter jag att berätta om de otroligt händelserika dagar ni gått miste om .
torsdagen och fredagen spenderades båda dagarna i ishallen . finns inte så mycket mer att tillägga . lördagen däremot är en dag jag sent kommer glömma .
planerna när jag vaknade på morgonen var endast att ligga hemma och ta det lugnt men så blev det inte kan jag tala om för er . efter att ha beskådat en fullständigt galen hockeymatch i ishallen åkte jag hem och satte mej tillrätta i soffan . där satt jag dock inte så länge . blev en spontan utgång på saluhallen för min del . åkte till vaksalatorg där jag mötte upp linus på förkrök . då vi sedan skulle vara på saluhallen prick 11 för att komma in på listan så fick vi bokstavligen springa hela vägen för att hinna . men när vi väl var inne hade jag galet kul ! träffade på en massa gamla godingar och dansade tills fötterna värkte . vi stannade kvar till stängning och gick sedan vidare till max med emil och filip där vi mötte upp jacob, robin och ylva . därefter blev det en helvetesvandring till salabacke . kylan tog nästan kål på oss allihop, men ungefär 40 minuter senare var vi inne i värmen .
jag däremot fick sedan fortsätta gå hela vägen hem till gamla uppsala . hemma kring 06.00 och sov bättre än någonsin .

Kommentera inlägget här :