up and coming .

första dagen på sportlovet alltså .
helt underbart med lov och kan absolut inte klaga . fast där ljög jag för mej själv.. vet mycket väl om att jag är en mästare på att klaga . så kan börja redan här och nu, har då givetvis blivit sjuk . inte sådär sjuk så att jag håller på att dö, isolerar mej själv från omvärlden och sover dygnet runt . men sådär sjuk så man tycker lite synd om sej själv och inte riktigt orkar med allt som rör sej runt omkring . väldigt dålig tajming alltså med tanke på damettan och allt det där .
idag gick jag iallafall upp, emot alla odds, redan vid klockan 7 för att få skjuts utav mamma till gymmet . när klockan sedan började närma sej 10 gick jag till hennes jobb där jag mötte upp julia och pillan för att fixa och trixa lite med företaget . alla tre var lika sjuka så vi satt där i fem timmar och tyckte synd om oss själva .
därefter åkte jag med mamma hem och somnade så fort jag la mej i sängen .
vaknade upp cirkus 3 timmar senare, gick in i duschen, unnade mej själv en ansiktsmask och gjorde därefter världens godaste smoothie . är som en iskall smoothie fast med glassigare konsistens gjort utav mango, banan och lite vaniljyoghurt . helt klart en ny favorit !

Kommentera inlägget här :