shopping .

igår låg jag hemma hela dagen med lillebror och endast kollade på en massa filmer .
inbillade mej själv att jag inte längre var sjuk och åkte därför till träningen . när jag sedan kom hem igen mådde jag sämre än någonsin . alltid lätt att vara efterklok .
idag däremot åkte jag ner på stan för att äta lunch med mamma och sedan möta upp amanda .
när klockan började närma sej tre var det sedan dags för min första körlektion . gick väl sisådär, men hur som haver så är jag väl ett steg närmare körkortet nu . känns bra !
kvällen har endast gått åt till att överdosera halstabletter . på förpackningen står det att man får ta en tablett varannan timme.. jag har nog tagit minst 6 st inom en halvtimme .
hostar ur mej lungorna och all dess innehåll . inte charmigt någonstans .

Kommentarer :

#1: Josefin

Hej!

Just nu har vi en liten tävling i bloggen där du kan vinna örhängen ur en webbutik! Kika in och var med i tävlingen på:

http://svenholm.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

skriven

Kommentera inlägget här :