ställer inga krav, säger aldrig nej .

måndag, första dagen på veckan .
mycket som ska göras, en massa prov, inlämningsuppgifter och ett föredrag ska jag hinna med innan jag får ta helg igen . därefter är det valborg, vad ska man ha på sej då tro ? (HJÄLP!!) och därefter börjar officiellt nedräkningen till turkiet där det nu är 28 grader varmt, underbart !
något som har korsat mina tankebanor de senaste dagarna är, varför ställer man frågor som man uppenbarligen redan vet svaret på ? nu på senaste tiden har jag tillexempel börjat dricka kaffe (vuxenpoäng till mej!) och jag vet inte hur många gånger jag har fått frågan "nejmen mathilda, dricker du kaffe?" . för det första, vad ser det ut som ? och för det andra, varför denna stora uppståndelse kring att ungdomar dricker kaffe ? någon gång måste man ju börja .

Kommentera inlägget här :