until my heart stops beating .

godmorgon universum, världen, europa, sverige, uppland, uppsala .
dagen till ära vaknade jag med en lindrig huvudvärk och ett sånt där jobbigt illamående . men fy tusan vad kul jag hade igår ! kan inte bli annat än bra när man går ut med ett toppen gäng .
när klockan sedan närmade sej halv 3 var det dags att åka till sjukhuset och se farmor en sista gång . jag har hört folk säga att en död människa ser så fridfull och avslappnad ut, det stämmer till en viss del men de ser även så fruktansvärt annorlunda ut . på något sätt så kändes det inte ens som att det var min farmor som låg där . ganska obehagligt, jag vill minnas henne som den hon var när hon levde och inte bilden av henne när hon låg där på sängen, livlös . dock skönt att få se henne en sista gång .
på kvällen åt vi sedan middag med mormor, beatrice, robert och izabella . hoppas jag också lagar lika god mat när jag blir mormor, vore inte helt fel det !

Kommentarer :

#1: johanna

Bilden är precis som mormor är och var, vi ska komma ihåg henne så, våran glada mormor/farmor. Det kommer ta tid att verkligen förstå allt, men vi har varandra att trösta oss hos. <33

skriven

Kommentera inlägget här :