du vill att jag ska känna för något som aldrig känts som mitt, men ska jag känna då ska det finnas tid att känna fritt .

vad sjutton gör jag uppe nu ?
nu förväntar man sej säkert något smått spännande svar i stil med att jag ska åka utomlands med familjen, för det är det första jag tänker på när klockan ringer 05.30 på morgonen . att resa bort . men så bra ska jag självklart inte få ha det . de här kommande 2 veckorna kommer jag nämligen praktisera hos min pappa istället för att gå i skolan . och han börjar jobba klockan 6 på måndagar, vilken lyx ! dock så gäller det endast måndagar så resten utav dagarna kommer jag få sova några timmar till iallafall, tack och lov .
i helgen har jag spelat match, kollat på en massa bra filmer och så har jag även tagit mej i kragen och fixat mitt rum . eller iallafall börjat . så igår kom alva hem till mej och började spakla . hur bra är det inte att ha en målare som vän ? älskar att ha kontakter . ska nog börja lära känna lite fler människor, kan vara bra att "ha" .

Kommentera inlägget här :