with a street to long to walk .

igår var jag på kick off med alla som ska starta ett eget UF-företag .
alla inledde ungefär sina föreläsningar med "även jag har en gång i tiden suttit exakt där ni sitter idag och tänkte då: det här kommer aldrig gå" men sen så lyckades dom givetvis starta så bra företag som de sedan har byggt vidare på, till aktiebolag, vunnit EM-guld och så vidare - för så bra kommer det ju verkligen gå för oss !?
för eran info så heter iallafall mitt företag SmartBags UF (värt att lägga på minnet!) och vi kommer att göra tygpåsar, hehe . men inte vilka tygpåsar som helst, vi ska nämligen sy dom för hand och göra olika små fack i dom, hur smart !? tappar själv alltid bort mina nycklar, mobilen osv. i mina tygpåsar .
men nu behöver vi då lite hjälp och frågar därför ER vad ni tycker att man ska göra för tryck på dessa påsar (så de blir lite finare)?
ett tryck på michael jackson, rihanna, lil wayne eller kanske någon fin text ? vad tycker du ?

Kommentarer :

#1: Nathalie Nyrén

Hehe jag vet inte ^^

skriven
#2: danten89

Jag skulle sätta en fet bild på min tygpåse med Shakira på och texten Worldsaver på =)

Nice va?

skriven
#3: Julia

vet inte! kram

skriven
#4: Annika - drömmen om 11 barn [flera tävlingar igång]

Fina texter, helt klart, t.ex amor vincit omnia. Olika kärleksfulla eller roliga texter med fin stil. Sånt är snyggt! :)

skriven
#5: Sandra

Fin text eller nån ball bild i svartvitt? Svår men det viktiga är ju att ni gör något som ni själv gillar :) Det är en bra start i alla fall att börja med UF. Det gjorde min kille med, nu är han egenföretagare.. bara 20 år. Han är min förebild haha.



skriven
#6: N A T H A L I E ♥

Vet inte (a)



vgd då? <3

skriven
#7: LINNEA

sv; i gotta find a reason to belive in tomorrow, i gotta find a reason to belive in a world of change!

skriven
#8: Anonym

allt bra?:)

skriven
#9: Sandra

sv: Hm, ska in och kika ;) Jag hade nog tryckt lite modeikoner som är inne nu, med en personlig prägel. Ex drömfångare, fjädrar, döskallar osv. Tror det kan bli ballt :)

skriven
#10: johanna

snygg blogg, allt bra med dej? :)

skriven
#11: Nathalie

bra texter (om det inte är håkan hellström på, då kan det vara bil, hihi)

skriven
#12: Sandra

sv: Ja, och jag tror det blir populärt med :) Jag menar att ni kan ju själva eller om ni känner någon som kan rita/skissa bra , göra egna tryck och ha en "stil" på det hela? :) Fattar du hur jag menar? T ex så kan man ju ha blyerts som spretar lite på lika håll eller om hela trycket är svart med en liten färgdetalj. Lycka till iaf, sjukt skojigt projekt :)



Tack ska du ha! :)

skriven
#13: ronja norlén

assnygga bilder! inspiration<3

skriven
#14: carolina - Stall Assla

Har du känsla för tur, eller helt enkelt är duktig på kameror? Gissa då här, och du kan vinna en länkning! http://asslatjejerna.blogg.se/2011/october/gissa-vad.html#comment

skriven
#15: FANNY (:

Jätte mysig blogg(:

skriven
#16: Elsamy

Hmm.. Något i svart vitt, kollage av bilder av olika motiv (:



Görs annars? :p

KRAM!

skriven
#17: Rafaela ♥

Fin blogg!

skriven
#18: elin

Jag skulle vela haft med typ Bullet For My Valentine tryck. Eller nått citat, typ "Im rather dead than cool" eller "wanting to be someone else is a waste of the person you are" , båda av Kurt Cobain. :)



Riktigt snygg blogg!

skriven
#19: Fatima ♥

Det ska stå med stor text "KENT" . ♥

skriven
#20: Mari

Sv :) Åh vad spännande. Lycka till får jag säga !!



Hm.....massa (svart/vita) fjärilar som flyger ut ur en glasburk skulle jag vilja ha..

skriven
#21: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: en tygpåse? Hade lätt gjort en med Akon på! Eller något citat från honom, eller någon text från hans låtar! :)

skriven
#22: Ingrid

Då skulle jag nog helst vilja ha nån rolig/inspirerande/vacker text på :)

skriven
#23: stylebylinnea

inspirerade bilder!

skriven
#24: Cookie

Tjena Snygging! :)



nu Har jag en AWSM tävling i bloggen!<3



http://cokiies.blogspot.com/



kanske är det DU som vinner :D

skriven
#25: HANNA

sv: vet itne :P

skriven
#26: Amanda

Du har så himla fin blogg? Ta en fika någongång? kram

Så mysig blogg , kram



Nej men serri, Såklart ska ni skriva "you´re perfect as you are /amandamariee" ;)



ses på fredag snuffsan

skriven
#27: camilla

jhonny cash, michael jacksson, marilyn monroe och elvis måste ju LÄTT va med på era påsar. det är snyggt med bara ett enda tryck! send me one aight? ;)



som dessa:



http://www.google.se/imgres?q=johnny+cash&hl=sv&sa=X&gbv=2&biw=1280&bih=675&tbm=isch&tbnid=XCKLztBYGoUcMM:&imgrefurl=http://home.swipnet.se/~w-35837/cash.html&docid=PQ_LUiEXtBxiVM&w=219&h=250&ei=RFKNTqqjEsSL4gT7042zAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=643&vpy=156&dur=396&hovh=136&hovw=119&tx=71&ty=109&page=1&tbnh=136&tbnw=119&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:10,s:0



http://www.google.se/imgres?q=johnny+cash&hl=sv&sa=X&gbv=2&biw=1280&bih=675&tbm=isch&tbnid=6RGEO5LsasGUBM:&imgrefurl=http://nahevii.blogspot.com/2010_07_01_archive.html&docid=2ZAGwh6jj5RPZM&w=1000&h=857&ei=RFKNTqqjEsSL4gT7042zAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=496&vpy=463&dur=298&hovh=149&hovw=174&tx=72&ty=80&page=2&tbnh=141&tbnw=165&start=22&ndsp=21&ved=1t:429,r:2,s:22

skriven

Kommentera inlägget här :