livet leker ?

idag har det varit en märklig dag . planeringen såg (observera såg) ut som sådan senast igårkväll att jag idag skulle åka ner på stan, äta lunch med mamma, åka till sjukhuset och ge blod och därefter åka till skolan för 2 timmars idrotts-mentor .
dagen blev dock helt annorlunda.. jag vaknade med en sådan smärta i foten att jag knappt kunde gå . varför ? jo för att jag stukade foten igår på fysen, tänkte dock inte mer på det och körde som vanligt igen . idiotiskt gjort utav mej, så det fick jag betala för idag . jag åker då ner på stan för att möta upp mamma och sedan vidare till närakuten, eller nått ? när vi sedan är klara kanske 45 minuter senare hoppar jag på kryckor . kryckmongo .
hela planeringen var redan då förstörd, så jag hoppade vidare och vi åt lunch på amazing thai därefter gav jag blod, som planerat dock 2 timmar försenat . blev alltså ingen skola för mej och träningen på kvällen gick åt helvete . för att göra det hela lite värre har vi seriepremiär på söndag också.. fuck my life, typ .

Kommentera inlägget här :