det som gör livet värt att leva..

har haft världens bästa helg . utan helgen skulle jag nog aldrig överlevt veckan med tanke på hur jobbig skolan faktiskt är just nu .
i fredags var det dags för lagfest . första gången på jag vet inte hur länge och det var otroligt kul att umgås med alla utanför ishallen . vi befann oss i tunabackar hos linas morfar där vi beställde pizza, och eftersom det blev en ganska stor leverans (på 12 st pizzor) tog det cirka 1 ½ timme innan pizzan levererades vid dörren . tyvärr var nog pizzan den äckligaste jag någonsin ätit men jag var så fruktansvärt hungrig så det gjorde inte så mycket . vi fortsatte kvällen med lite lekar, dans och annat kul . fram mot 11 åkte vi sedan till BJ för att visa vad vi faktiskt går för . den roligaste utgången jag någonsin varit med om tror jag . vilka fantastiskt fina tjejer jag har i mitt lag !
i lördags vaknade jag sedan av att mamma smsade mej och frågade vart jag var någonstans, att de verkligen litade på mej men att jag måste höra av mej vart jag tar vägen.. förstod ingenting eftersom jag låg en trappa ner i min alldeles egna säng .
åkte sedan till ishallen för att kolla j20 med ett amanda och ida som sällskap . därefter åkte jag hem till alva och hade en otroligt mysig lördagskväll . blev återigen pizza till middag, badade lite jacuzzi, gjorde ansiktsmask osv. gud vad jag har saknat den tjejen .
idag har jag varit mega trött hela dagen och känner inte alls för att gå upp till skolan imorgon igen .

Kommentera inlägget här :