valborg .

igår var det dagen hela uppsala väntat på.. dock är det inte helt sant eftersom en del faktiskt tycker att denna högtid är otroligt överskattat . min åsikt ? jag gillar valborg . det är alltid fint väder, galet mycket människor, en härlig stämning och en hel del olika saker men faktiskt kan göra .
min dag såg kort och gott ut ungefär såhär:
- champagnefrukost med emma och amanda
- dans och häng i ekonomikumparken
alltid lika underbar stämning i ekonomikumparken och man träffar alla möjliga olika sorters människor . det gillar jag ! här hade jag helt klart en bra stund .
- vilse
ingen service = inga telefonsamtal och inga sms . rättare sagt helt omöjligt att få tag på de man vill få tag på . dock så löser sej alltid allting tillslut och man hamnar i goda händer igen .
- ps3 spelande hemma hos jacob/filip
- grillkväll hemma hos alva
- promenad till stan
- en busstur till norby
"ladies and gentlemen welcome aboard the bus number 7, please take a seat and be ready for a fucking ride" - kalle lundvall
- kaos i norby
kaos innefattar allting från kubb till poliser .
- promenad i stan
- häng på donken
förutom hänget i eknomikumparken var det här det bästa på dagen . låter hur konstigt som helst med tanke på positioneringen och att det faktiskt var valborg . men med ett trevligt sällskap så kan man faktiskt ha roligt vart som helst .
- taxi till svartbäcken

Kommentera inlägget här :