det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder .

idag lyckades jag försova mej . otroligt bra gjort utav mej eftersom jag absolut inte fick komma försent idag då vi hade nationella i engelska som första lektion.. men på 20 minuter hann jag göra iordning mej och sedan springa ner till rondellen där eve skulle hämta upp mej . bruden som numera äger ett körkort .
nationella kunde gått mycket bättre, men nu är iallafall det avklarat .
resten av skoldagen rullade på i sin normala takt och efter skolan gick jag, amanda och emma till kaffe årummet och pratade lite .
nu fram mot kvällen träffade jag emma igen och vi var nu på jakt efter att finna några fina tennisplaner . så vi cyklade runt omkring i staden och stannade sedan vid någon lekpark och bara njöt utav solnedgången . typ .

Kommentera inlägget här :