you say it best .

var hälsad .
efter veckans alla olika äventyr och händelser så blev det en lång sovmorgon på lördagen för min del . gick sedan upp, åt frukost, duschade och gjorde iordning mej för att sedan åka ner på stan och möta upp viktor, alex och adam . då ingen av oss var i så stort behov av att köpa nya kläder satte vi oss istället ner längs med gågatan och kollade på alla olika människor som gick förbi .
åkte sedan hem för att äta middag och begav mej sedan ner på stan igen för att hälsa på rami i hans lilla kiosk . efter några timmar befann jag mej sedan i gamla uppsala igen och då det inte fanns så mycket att göra gick jag istället ut på en springtur . 23.30 på natten men det gick lika bra det, oerhört skönt .
dagen till ära har jag genomlidit ett 2 timmars långt fyspass på kraftkällan och även sovit en del . känner att den här söndagen behövs som något slags rehab . jag är helt s l u t, för att förtydliga tyngden av ordet slut idag .
men imorgon är det dags igen ! snälla låt det bli bra väder .

Kommentera inlägget här :