göteborg .

efter ungefär 100 mil fram och tillbaka så är jag nu hemma från göteborg igen . borta bra men hemma bäst ? nja, tveksamt då jag verkligen stormtrivs i göteborg .
under de här 3-4 dagarna har vi gjort en massa mysigt, som att gå på stan, äta på restaurang, gått på universeum, liseberg och såklart bott på hotell - som helt klart var det bästa av allt .
eftersom tiden knappt räckte till åt allt så fick man, främst jag, jobba emot klockan angående allt det vi gjorde . sprang tillexempel runt som en galning inne i nordstan på 1 timme och 45 minuter . hur bra gjort utav mej är inte det ?
den sista dagen var det sedan dags för att åka till liseberg . något jag egentligen var helt emot från början men gick sedan med på att följa med familjen in för att kunna kolla på lotta på liseberg senare på kvällen . det var en märklig känsla att komma tillbaka igen, sådär 3 år senare . flumride var det "läskigaste" jag lyckades åka trots att jag var så rädd att jag skakade när jag stod i kön . inte blev det bättre av att vi envist skulle åka 5 stycken i stocken heller, trodde nästan jag skulle dö när vi höll på att välta sådär mitt i banan . undra om ens rädsla för någonting någonsin kommer att minska med åren ? time will tell .

Kommentera inlägget här :