at some point every rose has to die .

och så var den här veckan över . jag har haft en helgalen dag på jobbet, det började med att jag först fick en hel dunk med vatten över mej under cirkusföreställningen (fråga mej inte varför?), därefter gick det nedför och jag kunde inte bli mer blöt . som tur var hade jag ombyteskläder och var snart som ny igen . men innan eftermiddagsmötet så fick simon för sej att trycka upp en paj i ansiktet på mej, tro mej, det var absolut emot min vilja (filmen finns på facebook, för de som känner mej) men vad spelade det för roll ? så där satt jag sedan med en halv paj i mitt ansikte, som pricken över i:et blev jag sedan islängd i vattnet . trodde jag skulle klara mej undan i år, men tydligen inte .
filmen visar dock när isak blir i kastad i vattnet . stackars lilla jag var helt ovetandes om att jag några sekunder senare skulle hamna i samma situation .

Kommentera inlägget här :