at hello

igår seglade jag för första gången i mitt liv . det var sjukt skönt och jag känner att jag är på god väg att komma över min rädsla för vatten . det är något jag helt klart vill göra igen iallafall !
har ett jäkla kul sommarjobb ändå, trivs så oerhört bra med alla där ute på alnäs . ett sådant härligt gäng . sommarlovet går på tok för snabbt och jag har redan börjat få ångest över att det snart är skola .
livet har iallafall varit svettigt och varmt på senaste tiden, eller de två senaste dagarna rättare sagt . idag blev jag väckt klockan 06.00 utav att någon knackade på mitt fönster . läbbigt ? men det var bara alex som ville säga hejdå innan han skulle fara hem till luleå igen .
dagen till ära har sedan spenderats på jobbet, imorgon är det fredag och då vankas det cirkus och teaterföreställning . spännande !

Kommentarer :

#1: Minna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

skriven

Kommentera inlägget här :