we are one .

har fått några käftsmällar nu av mina klasskamrater att det är dags att uppdatera bloggen . vet inte varför det helt plötsligt har blivit så dött här, men nu är det dags att ta sej i kragen och istället se till att göra någonting åt det .

tillskillnad från hur min vardag brukar se ut så har jag faktiskt sysselsatt mej med förvånansvärt mycket den senaste veckan .
- vi har spelat mot aik..
.. och vi pissade på dom totalt vilket var helt fantastiskt skönt ! kom alltså hem till uppsala igen med en vinst på 1-3 .
- lördagen
var en händelserik dag ? på morgonen begav jag mej direkt iväg till ishallen för att träna ett fyspass och därefter ett ispass . snabba puckar efter träningen för att sedan stå i kiosken i ishallen och jobba i sisådär 4 timmar . money, money, money .
när klockan närmade sej 20.00 hämtade jag och mamma upp jacob för att sedan åka vidare till amanda där vi skulle vara barnvakt åt lilla krutan . när vi kom fram så sov dock den lilla saken och vi började istället köra våghals .

amanda fick dricka en alldelens hemmagjord drink utav mej och jacob, jacob fick ringa en kontakt och prata låtsasspråket, jag fick spela luftsynth en hel låt . kvällen fylldes sedan på med film, prat och en massa andra galenskaper .


ingredienser:
mjölk, nyponsoppa, senap, saften från bostongurka, "melonsaft" och ytterst lite vin . lite majonäs och en bit vattenmelon som topping . smaklig måltid !

- vi spelade match mot tullinge .
 och en vinst även där . jumbon tullinge fick åka hem med en tung förlust efter att ha mött almtuna i en match som slutade 5-2 till hemmalaget . ett fyrfaldigt leve för segern !
- linus, jag och pernilla hade myspys mellan hg:n och träningen .
gick till willys, köpte middag, käka i omklädningsrummet och en massa saftigt skvaller . kunde nästan inte bli bättre .

- solsidan började igen .
ÄNTLIGEN .

Kommentera inlägget här :