i remember 2010 like it was yesterday..

det är lite standard att sammanfatta året i en blogg när året nu närmar sig sitt slut - och bara för att vara lite som alla andra tänker jag här bjuda er läsare på de välkända frågorna som alltid brukar komma fram sådär lagom till nyår . (dock är det redan 2011, men det kan vi bortse ifrån) .


1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det gör man väl förhoppningsvis varje år .

2) Höll du några av dina nyårslöften?
helt ärligt, så minns jag faktiskt inte mina nyårslöften . tror inte jag hade några..

3) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej tror inte det .

4) Dog någon som stod dig nära?
nej och det är jag oerhört tacksam för..

5) Vilka länder besökte du?

sverige, sverige och återigen sverige .

6) Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
lycka, tid och kärlek . tack .

7) Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

ett datum bara sådär ? 5 augusti kanske .

8) Vad var din största framgång 2010?
förhoppningsvis någonting inom hockeyn . oehört många framgångar där . är ett framgångsrikt barn .

9) Största misstaget?
att ägna tid åt folk som jag vet inte förtjänar den .

10) Har du varit sjuk eller skadat dig?
när var jag frisk senast ?

11) Bästa köpet?
alla klubbor i gluggen.. MUMS .

12) Vad spenderade du mest pengar på?

troligen kläder .

13) Gjorde någonting dig riktigt glad?

jag är alltid glad .

14) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

mikrofonkåt kanske ?

15) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

går nog inte att säga .

16) Vad önskar du att du gjort mer?

hmm.. svårt att säga .

17) Vad önskar du att du gjort mindre?

ödslat energi och tid på betydelselösa saker .

18) Hur tillbringade du julen?
hemma, med släkt och familj .

19) Blev du kär i år?
kanske .

20) Hur många one night stands?
inte min grej va ?

21) Favoritprogram på TV?

paradise hotel, solsidan, desperate housewives.. etc.

22) Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

det skulle jag nog inte kunna påstå .

23) Bästa boken du läste i år?
minns inte vad den heter .

24) Största musikaliska upptäckten?
vet inte .

25) Något du önskade dig och fick?

alla julklappar kanske .

26) Något du önskade dig men inte fick?

närhet .

27) Årets bästa film?

finns massor . men knight and day står väl ganska högt upp på listan .

28) Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

spenderade den nog till största del i stockholm för att kolla på när markus spelade hockey ?

29) Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

säkert .

30) Vad fick dig att må bra?

alla kompisar .

31) Vilken kändis var du mest sugen på?

ERIK KARLSSON .

32) Vem saknade du?

alva, jämt och ständigt .

33) De bästa nya människorna du träffade?

almtunas damlag såklart .

Kommentera inlägget här :