same old thing .



jag är på ett sånt himla bra humör idag . jag vet inte varför . jag mår bara bra .
tacka gudarna för det .

idag vaknade jag iallafall upp hemma hos amanda med både henne och en hund i sängen . dubbelt sovsällskap kan man inga klaga för ? kvällen innan tog vi tid att gymma en snabbis, ta en promenad med lucas, leka buzzlighter och kolla på rädda willy . ohja . så underbart hade vi det !
idag bestämde vi oss för att bege oss mot gränby centrum, där vi gick en liten stund och därefter skulle hon till stan . jag däremot kom inte hem då jag hade lyckats kolla fel på busstiderna och nästa buss inte gick förrens om en timme .
jag gjorde då ett impulsivartat beslut och började promenera mot ishallen . snön nådde upp ända till rumpan när jag tog mina lite mindre bra genvägar . men jag kom fram tillslut . och där hämtade sedan mamma upp mej .

smack .

Kommentera inlägget här :